کد خبر: ۱۲۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 31
طب ایرانی اصل, دستیابی به سلامتی است و هیچ شتابی برای سرعت بخشیدن به روند لاغری به بهای بیمار کردن فرد وجود ندارد.

شفا آنلاین: مریم ایران زاد اصل درباره اینکه چه زمانی به وزن سلامتی دست پیدا می‌کنیم؟ اظهار داشت: مدت زمان دست یابی به وزن سلامتی در افراد مختلف بسته به قوت و ضعف و سن بیمار و وجود بیماری‌های همراه و شدت آنها، به ویژه بیماری‌هایی که در اولویت درمان نسبت به چاقی قرار دارند، بسیار متفاوت است و قابل پیش بینی نیست.
به گزارش شفا آنلاین،مدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران بیان داشت: با توجه به این توضیحات، باید فهمید که مکتب طب ایرانی نیز همچون دیگر مکاتب طبی، دارای نقاط قوت و البته محدودیت‌های درمانی است و هر چند توانمندی آن در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، طی مطالعات علمی به اثبات رسیده، اما نمی‌توان از یک مکتب طبی که بر پایه عقلانیت استوار است، انتظار معجزه و یا اعمال محیرالعقول داشت.

ایران زاد اصل افزود: بیماران در درمانگاه ویژه چاقی و لاغری، پیش از پذیرش، از سوی پزشک متخصص طب ایرانی، به طور کامل با دیدگاه طب ایرانی در خصوص چاقی و لاغری و روند درمان آن آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: به ویژه، در خصوص توجه به مواد دفعی بدن و شاخص‌های عملکرد درست اندام‌ها از دیدگاه طب ایرانی و چگونگی ارائه شرح حال درست به پزشک آموزش می‌بینند و به پرسش‌های احتمالی و دغدغه‌های ذهنی افراد پاسخ داده می‌شود و به این ترتیب باورهای غلط آنها درباره درمان چاقی اصلاح می‌شود

مدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که میزان همکاری افرادی که با آگاهی وارد فرآیند درمانی می‌شوند، بسیار بیشتر از دیگران است و انتظارات معقول و رضایت بیشتری از سیر درمان دارند.

برچسب ها: طب سنتی ، سلامتی ، چاقی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: