کد خبر: ۱۲۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 16
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیاسیون و افرادی که قدرت از همه چپز برایشان مهمتر است، پایشان را از حوزه سلامت بیرون بکشند.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن هاشمی روز یکشنبه در مراسم روز جهانی غذا (16 اکتبر) و مراسم اعطای نشان ایمنی سلامت با توجه به اخباری که در روزهای اخیر درباره روغن پالم منتشر شده است، افزود: غذای روح از غذای جسم مهمتر است اما ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اخبار دروغ و کذب در آن زیاده شده است و این اخبار دروغ جامعه را دچار تردید می کند.
طی روزهای گذشته برخی رسانه ها، سخنان وزیر بهداشت درباره روغن پالم را که دو سال پیش درباره افزودن این روغن در لبنیات مطرح شده بود، در مقابل سخنان رئیس جمهوری در مالزی که ورود هیئتی کارشناسی از مالزی برای ارائه توضیحاتی درباره این روغن را خواستار شده بود، قرار دادند.
وی ادامه داد: خدا شاهد است که شمر، هم نماز می خواند و هم قرآن را از حفظ بود اما قدرت چیزی است که باعث شد نادرشاه چشم فرزند خود را درآورد.
وزیر بهداشت خطاب به خاطیان گفت: حیا کنید. من تعجب می کنم که چرا قوه قضاییه با این افراد که دروغ پراکنی می کنند، برخورد نمی کند و چرا وارد عمل نمی شود.
هاشمی تاکید کرد: اگر من دچار خطا شوم اولین نفری هستم که در همان روز محاکمه می شوم اما برخی افراد هستند که وقتی این تریبون لعنتی به دستشان می افتد هر چه دلشان بخواهد می گویند حتی در خصوص مذاکرات هسته ای و برجام هم اظهار نطر می کنند و اذعان می کنند که برخی از مذاکره کنندگان دچار خیانت شده اند.
وی اضافه کرد: ما انقلاب اسلامی را راحت به دست نیاورده ایم و کسانی که علیه انقلاب اسلامی فعالیت و کارشکنی کرده اند، کاری برای انقلاب انجام نداده اند.
برچسب ها: سلامت ، وزیر بهداشت ، دروغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: