کد خبر: ۱۲۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 14
انتقاد دفتر پزشکیان از تحریف سخنان نایب رئیس مجلس
شفا آنلاین>جتماعی>دفتر ارتباطات رسانه ای مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای از تحریف سخنان دکتر پزشکیان توسط برخی رسانه‌ها انتقاد کرد.
به گزارش شفا آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: پس از پخش برنامه‌ی دست‌خط از شبکه پنج صداو سیما که با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برخی از رسانه‌ها با انتشار خبری کاملا جهت‌دار با تحریف صحبت‌های ایشان، جمله‌ای با مذمون "مدیر دولتی را سراغ دارم که حدود 190میلیون تومان حقوق می‌گیرد" را به مصاحبه ایشان منتسب نمودند!؛ حال آنکه جمله ایشان پیرامون درآمد برخی از پزشکان در بیمارستان دولتی بود و ارتباطی به حقوق مدیران دولتی نداشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این تحریف در حالی صورت گرفته است که هزاران نفر این برنامه را شنیدند و این‌گونه رفتارها بدون شک ناپسند و به دور از اخلاق و انصاف است، انتظار می‌رود اصحاب رسانه با دقت بیشتری نسبت به انتقال مطالب اقدام نمایند.

برچسب ها: پزشکیان ، حقوق ، بیمارستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
1
درامد پزشک حقوق نیست حتی اون قسمت که کارانه است بخشی از درامد خودش است که نگاه میدارند وهر چند ماه به او میدهند
متاسفانه خیلی ها نمیدونند.پزشک هر قدر بیشتر مریض ببیند واضح است که درامدش بیشتر میشود و نمیشود سقف گذاشت چرا که این کار باعث میشود با رسیدن به سقف دیگر مریض نبیند یا خوب نبیند
متاسفانه برخی از سایت ها اطلاعات درستی ندارند و همین نداشتن اطلاعات صحیح در مورد پزشکان باعث زدن تیترهای ناصواب و هیجانی و به نوعی زمینه سازی هجمه های بعدی علیه پزشکان است
و دراین بین دفاع قوی از پزشکان نمیشود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: