کد خبر: ۱۲۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 13
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه از مرکز منطقه ای تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک شمالغرب کشور در زنجان بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، مرکز منطقه ای تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک منطقه شمالغرب به استانهای آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، قزوین، اردبیل، زنجان و مراغه خدمات ارائه می دهد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در منطقه استراتژیک خاص کشور واقع شده است و به همین منظور تمهیدات ویژه ای برای مواقع بروز حوادث و سوانح در این مرکز پیش بینی شده است.
محمدرضا صائینی اظهار کرد: امکانات بسیار خوبی به لحاظ تجهیزات مورد نیاز سخت افزاری و به ویژه سردخانه ای در این مرکز مهیا شده است.
وی یادآورشد: مرکز منطقه ای تامین و توزیع واکسن و مواد بیولوژیک منطقه شمالغرب این استان ضد زلزله است و توان خدمات دهی لازم را در مواقع بحرانی دارد.
به گزارش ایرنا، این مرکز با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال و با هدف تمرکز زدایی و بالا بردن ضریب اطمینان زنجیره سرمای واکسن، تسهیل دست یابی و توزیع واکسن بین هفت استان همجوار در منطقه شمال غرب کشور در سال 87 به بهره برداری رسید.
برچسب ها: واکسن ، دانشگاه ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: