کد خبر: ۱۲۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 11
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور گفت: اولین دوره آموزش پزشکی مجازی اعضای هیات علمی که از طریق سامانه مرکز سنجش علوم پزشکی ثبت نام و تائید نهایی شده‌اند، از اول آبان ماه آغاز خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید ناصر استاد با اعلام این خبر اظهار کرد: آموزش دوره‌های مجازی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در راستای تحقق اهداف بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته و بر همین اساس توانمندسازی اعضای هیات علمی به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مجازی قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه زیرساخت‌های لازم تامین و بسترهای اجرایی در دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت راه‌اندازی این دوره برای اساتید آماده شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور با اشاره به فرایند صورت گرفته برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی گفت: اطلاعیه اولیه برای ثبت نام این دوره‌ها اعلام شد و هماهنگی لازم جهت ثبت نام از داوطلبان با مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور صورت پذیرفت.

دکتر استاد با اشاره به زیرساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی دوره آموزش پزشکی مجازی افزود: اقدام گسترده‌ای در زمینه تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام شد که فعال‌سازی LMS دانشگاه و سامانه سما برای امکان ثبت‌نام، انتخاب واحد و امکان تدریس توسط مدرسان و همچنین تشکیل گروه آموزشی مربوط به دوره در دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مشارکت اساتید مجرب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از اقدامات انجام شده در این راستا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد این بسترها در حال حاضر 768 نفر از اعضای هیات علمی که 444 نفر اعضای هیات علمی بالینی و 324 نفر علوم پایه هستند، در دوره‌های آموزش مجازی ثبت نام کردند که بر اساس اولویت در ترم جاری و ترم‌های آینده دوره آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، تحقق ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: