کد خبر: ۱۲۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 27
رییس کانون عالی بازنشستگان:
شفاآنلاین>اجتماعی>رییس کانون عالی بازنشستگان گفت: همسان سازی حقوق و برقراری بیمه تکمیلی به عنوان انتظارات مهم بازنشستگان، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است.
به گزارش شفاآنلاین : اصغر بیات روز سه شنبه در مراسم تقدیر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در محل پارک آب و آتش این مطلب را بیان کرد.
وی اظهار داشت: از سال 88 موضوع همسان سازی حقوق از سوی بازنشستگان مطرح شده است و انتظار داریم برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هم اجرا شود.
بیات با بیان اینکه امیدواریم منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان ار سوی دولت یا تامین اجتماعی تامین شود، گفت: با وجود همه پیشرفت ها در بخش درمان این سازمان، باید موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان به عنوان یک ضرورت مدنظر مسوولان باشد.
این مقام ادامه داد: بیمه تکمیلی یک ضرورت برای بازنشستگان است و اول آذرماه امسال این بیمه پایان می یابد که امیدوارم در انعقاد قرارداد جدید به ما کمک کنید.
وی خاطرنشان کرد؛ با توجه به اینکه حق بیمه هرساله گران می شود و همکاران ما توان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند، امیدواریم موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان از دولت پیگیری شود.
وی در خصوص برگه سهام عدالت که از سال 85 در اختیار برخی از بازنشستگان و مستمری بگیران قرار گرفته است، گفت؛این موضوع اکنون بلاتکلیف است.
بیات خاطرنشان کرد: انتظار داریم برگه سهام عدالت جهت رفع مشکلات اقتصادی مستمری بگیران در اختیار این افراد قرار گیرد.
رییس کانون عالی بازنشستگان گفت: پیشنهاد می کنم یک تیم کارشناسی برای بررسی از وضعیت موجود پرداختی بازنشستگان صورت گیرد. مجلس شورای اسلامی این فعالیت را انجام داده است و انتظار داریم دولت هم این کار را انجام دهد.
در این مراسم از 10 بازنشسته و مستمری بگیر برتر کشوری تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: