کد خبر: ۱۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 26
شفا آنلاین>اجتماعی>جلسه توجیهی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95 با حضور دکتر مشیری مشاور اجرایی رئیس دانشگاه، دکتر امیدیان مدیر نیرو انسانی، مهندس عبدالله زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان واحدهای تابعه روز یکشنبه چهارم مهرماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر مشیری مشاور اجرایی رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت سرشماری در تصمیم گیریهای کلان هر کشور بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توجه به پوشش گسترده ای که در سطح استان دارد این آمادگی دارد تا تمام همت خود را به کار گیرد تا این سرشماری به همت همکاران در حوزه های تحت پوشش این دانشگاه به بهترین نحوه انجام پذیرد.

مهندس عبدالله زاده نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه گفت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از رویدادهای ملی کشور بوده و برنامه ریزی اثر بخش برای توسعه کشور با در دست بودن آمار و اطلاعات دقیق میسر است.

وی سرشماری را از لحاظ دستیابی به اطلاعات دقیق و جامع خانوارها را بسیار حائز اهمیت دانست و بر فرهنگ سازی در جهت مشارکت مردم در این سرشماری و همچنین ارایه اطلاعات صحیح و راستی آزمایی تاکید کرد.

گفتنی است: به منظور افزایش سرعت، دقت و کاهش هزینه ها، امسال علاوه بر مراجعه حضوری ماموران آمارگیر، سرشماری اینترنتی نیز توسط هر خانوار قابل انجام است. از تاریخ سوم مهر95 لغایت 24مهر95 خانوارها می توانند با مراجعه به وب سایت زیر اطلاعات خانوار خود را وارد نمایند. همچنین اطلاعات تکمیل شده توسط هر خانوار می تواند در هنگام مراجعه حضوری مامور سرشماری (از 25مهر95 لغایت 25آبان95) از طریق تبلت نیز گردآوری شود.

 مشخصات مورد نیازبرای ثبت نام سرشماري نفوس و مسكن:

– مشخصات شناسنامه ی
 –کدملی

–  آخرین مدرک تحصیلی
– گواهینامه رانندگی (برای رده راننده و یا افرادی که خودرو در اختیار خواهند داشت)

– متراژ منزل مسکونی

– کد پستی

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری (رمز عبور) اختصاص خواهد داد و از این به بعد سامانه، متقاضی را به شماره ملی 10 رقمی و کد رهگیری خواهد شناخت. لذا نسبت به حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

برای ثبت نام آدرس زیر را کلیک کنید:
http://www.sarshomari95.ir
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: