کد خبر: ۱۲۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 14
شفاآنلاین>سلامت>رستورانی به نام «بریانیِ حملهٔ قلبی» در لاس‌وگاس غذاهایی با کالری و چربی زیاد سرو می‌کند تا به گفته دست‌اندرکارانش، با این روش مشتری‌ها را از خطر حملهٔ قلبی ناشی از مصرف غذاهای پرکالری و پرچرب آگاه سازد!

به گزارش شفا آنلاین : در شهر لاس‌وگلاس امریکا، یک رستوران به نام «بریانیِ حملهٔ قلبی» برگرهای بزرگی سرو می‌کند و غذاهای آن اسم‌هایی مانند «بای‌پسِ سه‌تایی»  و حتی «بای‌پسِ چهارتایی» دارد: ساندویچ‌های سر به فلک کشیده‌ای که رویش با ۲۵۰ گرم تا یک کیلوگرم گوشت گاو پُر شده و در هر پُرس از غذایش بیش از ۸۰۰۰ کالری دارد. غذایی نیز به نام «سرخ‌کردنی‌های چاق‌کننده» دارد که آن را با روغن خالص خوک می‌پزد و مشتری‌هایی با وزن بیش از ۱۷۰ کیلو یا بیشتر می‌توانند آن را مجانی بخورند.

ه نقل از هافیگتون پست، در این رستوران غذای سالمی وجود ندارد. در واقع این برگرها که حاوی سه تا چهار لقمهٔ گوشتی، حداقل ۱۲ بُرش گوشت بیکن و پنیر فرآوری‌شده در بین سایر  مخلفات است، همه و همه مشتری را در شرایطی قرار می‌دهد که احتمال حملهٔ قلبی برایش وجود داشته باشد.

مالک این رستوران، «جون باسو»، لباس پزشکان را به تن کرده و پیشخدمت‌ها هم لباس پرستار می‌پوشند. آقای باسو  ابزار بازاریابی جدیدی نیز به منوی رستوران افزوده است که «جنازهٔ سوختهٔ مشتریِ قبلی» نام دارد! خود او دربارهٔ آن مشتری می‌گوید: «او در رستوران من به خاطر حملهٔ قبلی فوت کرد و من هم جنازه‌اش را روی میز گذاشتم.»

باسو اضافه می‌کند که هدفش از نشان دادن بقایای سوختهٔ این مشتری خیلی واضح و ساده است: او به سایر رستوران‌های فست‌فود زنجیره‌ای با این ادعای نادرست که می‌توانید در رستوران آنها غذای سالم بخورید، اعتقاد ندارد.

وی خاطرنشان می‌کند: آیا فکر می‌کنید من از بقیه می‌خواهم تا در رستورانم بمیرند؟ خیر. در واقع دوست دارم یک روز صبح چشمم را باز کنم و ببینم که هیچ‌کس به رستوران من نمی‌آید. شاید آن روز، جهان، حقیقت را یاد گرفته باشد. این را با تأکید فراوان می‌گویم: «به رستوران من نیایید؛ این رستوران برایتان مضرّ است و شما را می‌کشد.»سلامت آنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: