کد خبر: ۱۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 12
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تعیین سقف قیمتی 14 هزار تومان برای عرضه هر کیلو دام زنده در مراکز عرضه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، عبدالحسین رحیمی در بازدیدهای صبح امروز دوشنبه روز عید قربان از مراکز عرضه بهداشتی دام شهرداری تهران گفت: در 32 مرکز عرضه دام بهداشتی در سطح تهران براساس اعلام اتحادیه سقف  قیمت هر کیلو گوشت دام زنده 14 هزار تومان تایید شده اما بی‌تردید قیمت وابسته به عرضه و تقاضا است. در حقیقت ممکن است در ساعات نزدیک به ظهر امروز قیمت براساس  عرضه و تقاضا نوساناتی داشته باشد اما بی تردید قیمت هر کیلو گوشت دام زنده از سقف 14 هزار تومان نباید بالاتر برود.

وی افزود: می‌تواند قیمت براساس توافق مشتری و عرضه کننده پایین‌تر از سقف 14 هزار تومان عرضه شود.

وی از ورود بیش از 30 هزار رأس دام به جایگاه‌های شهرداری تهران خبر داد و ادامه داد: در این جایگاه‌ها 350 دامپزشک برای کنترل سلامت دام‌ها مستقر هستند و قبل از ورود دام‌ها به مراکز مترل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و پس از اقدام نیز بار دیگر لاشه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در صورت وجود مشکل در لاشه دام و حذف آن پول مشتری بازگشت داده می‌شود.

وی همچنین از استقرار روحانیون برای کنترل ذبح شرعی در مراکز خبر داد و افزود: بی‌تردید عرضه دام در این مراکز به شرط سلامت دام خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: