شفا آنلاین>اجتماعی>رابطه دوستانه شما و مدیرتان یکی از عواملی است که سبب پیشرفت کاری شما می شود با این 3 نشانه شما متوجه تنفر مدیر از خودتان میشوید.
به گزارش شفا آنلاین،رابطه
دوستانه مدیر و کارمندان در محل کار یکی از ضروریات برای پیشبرد صحیح
اهداف کاری میباشد و طبعا هر کارمندی تمایل دارد که با جلب رضایت مدیر
خود، مورد تشویق و ترفیع از جانب وی قرار گیرد.
اما
گاهی کارمندان در محل کار با رفتارهایی از جانب مدیر خود مواجه میشوند که
به نظر میرسد مدیرشان تمایل چندانی برای ارتباط کاری با اوندارد و به
نوعی از وی متفر است.
کارشناسان و روانشناسان
معتقدند که مدیران، معمولا تنفر و عدم رضایت خود را به صورت رفتاری و غیر
کلامی بروز میدهند که با این رفتارها و نشانهها، کارمندان خود را متوجه
عدم رضایت و تنفر خود کنند؛ سه نشانه از مهمترین نشانهها را در زیر
میخوانید.
مدیرتان با شما مشورت نمیکند
رضا
الطافی، روانشناس اظهار داشت: یکی از نشانههای مهم این است که معمولا
مدیرتان در تصمیمگیریهای مهم با شما مشورت نمیکند و در صورت بروز
تغییرات کاری که تاثیر مهمی در رشد و عملکرد مجموعهی شما داشته باشد، نظر
شما برای او هیچ اهمیتی ندارد و این نشانه عدم اعتماد و علاقه مدیرتان به
شما میباشد.
زبان بدن مدیرتان را بشناسید
این
روانشناس پیرامون رفتارهای بدنی مدیران که عدم رضایت و تنفر آنها از
کارمندان خود را نشان میدهد؛ گفت: یکی از نشانهی بدنی مدیران در این
مواقع عدم ارتباط چشمی آنها با کارمندان خود میباشد که معمولا در شروع
صحبت و یا در اواسط آن از کارمند خود روی برمیگردانند و تمایلی برای
برقراری ارتباط چشمی با کارمند خود ندارند.
وی
همچنین در این مورد افزود: یک مدیر با پرخاش و صحبتهای همراه با عصبانیت،
از طریق زبان بدن خود، تنفرش را نسبت به کارمند بروز میدهد و نسبت به
نتایج کاری او بیتفاوت است.
عدم توجه مدیرتان به کارایی شما
رضا
الطافی در این زمینه گفت: یکی از نشانههای عدم رضایت و تنفر مدیرتان از
شما، این است که رئیستان معمولا کارهایی به شما محول میکند که یا بسیار
پایینتر و یا خارج از حد توانایی شما است.
با
همهی این تفاسیر باید به این موضوع توجه داشت که با یک رفتار خاص نمیتوان
قضاوت کرد که آیا مدیرتان از شما متنفر است یا خیر و درصورت مشاهده
هرکدام از این نشانهها لازم است با تلاش بیشتر در بهبود عملکرد خود و کمی
صبوری در مقابل این رفتارها بتوانیم جایگاه خود را در مجموعهی کاریمان حفظ
کنیم.