کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 07
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: پذیرش اسناد پزشکی در کارگزاری های تامین اجتماعی بزودی در سراسر کشور عملیاتی می شود.
به گزارش شفا آنلاین، محمدعلی جنانی افزود: پذیرش اسناد پزشکان طرف قرارداد این سازمان از اول بهمن ماه سال گذشته در ٣٠ کارگزاری تهران به صورت آزمایشی اجرا شد.
وی اظهار کرد: کارگزاری های تامین اجتماعی در سال های اخیر ،علاوه بر اینکه خدمات بیمه ای سازمان به آنها واگذار شده است در حوزه درمان هم با پذیرش اسناد خسارات متفرقه و ارائه خدمات در بخش درمان را آغاز کرده اند که رضایتمندی بیمه شدگان و تسهیل و تسریع در رسیدگی به اسناد درمانی از نتایج این طرح است.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم فرایند برون سپاری در پذیرش اسناد پزشکی مراکز طرف قرارداد افزود: در این مرحله پزشکان طرف قرار داد با مراجعه به کارگزاری ها، اسناد پزشکی خود را تحویل می هند و این دفاتر رسیدگی را آغاز می کنند.
جنانی اظهار کرد: علاوه بر ارائه اسناد پزشکی توسط پزشکان مراکز طرف قرارداد به کارگزاری ها برای رسیدگی، نمایندگان کارگزاری ها نیز برای دریافت اسناد به پزشکان مراجعه می کنند.
مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی، اجرای فاز دوم واگذاری خدمات اسناد پزشکی را از طریق همکاری واحدهای مختلف این سازمان عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این طرح واحدهای درمان غیر مستقیم، راهبری سیستم ها، شرکت خدمات ماشینی، اداره کل درمان استان تهران و کارگزاری ها مشارکت دارند.
مدیر کل امور رسمی کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی یاد آور شد که ١٧٨ کارگزاری تامین اجتماعی در سطح کشور فعالیت می کنند و ٣٠ کارگزاری نیز در شرف راه اندازی هستند.
سازمان تامین اجتماعی اکنون بیش از 41 میلیون تن از اقشار گوناگون مردم شامل بیمه شدگان و بازنشستگان و اعضای خانواده آنان را تحت پوشش قرار داده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: