کد خبر: ۱۲۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 01
شفا آنلاین>سلامت>وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان بندری چابهار طرح توسعه تخت های آی سی یو با 15 تخت در بیمارستان امام علی (ع) این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش شفاآنلاین، علی ربیعی در حاشیه مراسم افتتاح تخت های آی سی یو بیمارستان امام علی (چابهار) گفت: بخش بهداشت ودرمان در دولت تدبیر وامید با اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان بزرگترین پروژه اجتماعی تاثیر زیادی در زندگی شهروندان مناطق محروم داشته است.
علی ربیعی افزود: تا قبل از سال 1392 در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک هزار و 675 تخت بیمارستانی فعال بوده که در طرح تحول نظام سلامت 666 تخت به آنها افزوده شده است.
وی ادامه داد: قرار است تخت های بیمارستانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به هزار و 506 تخت افزایش پیدا می کند.
وی تصریح کرد یکی از برنامه های دولت در طرح تحول سلامت پیشگیری و درمان و حساس شدن به کاهش هزینه های درمانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار داشت: 426 مترمربع زیربنای بخش آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) چابهار است که با تجهیزات روز راه اندازی شده است.
میری افزود: 15 میلیارد ریال برای تجهیز آن توسط سازمان منطقه آزاد چابهار و چهار میلیارد ریال برای ساخت آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هزینه شده است.
وی گفت: پیش از این 11 تخت آی سی یو در بیمارستان امام علی (ع) چابهار فعال بود که با افزوده شدن 15 تخت جدید به 26 تخت افزایش پیدا کرد.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، چابهار و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان استاندار و مدیران کل استانی روز چهارشنبه به چابهار سفر کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه شب از خانواده شهید عمر ملازهی از شهدای مدافع حرم نیکشهر در چابهار تجلیل کرد و دیدارهایی با مردم و امام جمعه اهل سنت چابهار داشت.
همچنین در نشستی با تشکل های کارگری و کارفرمایی مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
ربیعی در سفر 2 روزه خود به استان سیستان و بلوچستان علاوه بر چابهار به شهرستان ایرانشهر نیز سفر و از کارخانه بافت بلوچ این شهرستان دیدن می کند.
چابهار در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.






برچسب ها: افتتاح ، بهداشت ، اجتماعی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: