کد خبر: ۱۲۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 24
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در سفر دو روزه خود به استان خراسان جنوبی، از چندین پروژه در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بازدید و تعدادی از آنها را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه ضمن بازدید از بیمارستان ولیعصر شهرستان قائن و پروژه در حال ساخت اورژانس این بیمارستان، سلامتکده طب سنتی حکمت شرق بیرجند واقع در امامزادگان باقریه و بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

بازدید از پروژه مجموعه سلامت و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و پس از آن نشست با مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های روز نخست سفر وزیر بهداشت به این استان خواهد بود.

وی همچنین در روز دوم سفر خود از پروژه های در حال ساخت شهرستان خوسف، بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های بشروییه و فردوس و همچنین بیمارستان امام علی(ع) سرایان بازدید خواهد کرد.

وزیر بهداشت پنج شنبه شب از خراسان جنوبی به خراسان رضوی خواهد رفت و در روز سوم سفر خود علاوه بر افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس و در حرم رضوی سخنرانی می کند.

برچسب ها: بیمارستان ، وزیر ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: