کد خبر: ۱۲۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 24
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >سلامت >رئیس انجمن داروسازان ایران، از وزیر بهداشت درخواست کرد به انجمن های صنفی بها بدهد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر رهبر مژدهی‌آذر روز چهارشنبه در پانزدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در مرکز همایش های رازی برگزار می شود، با بیان اینکه ما در اصل موضوع داروخانه‌های گیاهی اشکالی نمی‌بینیم، گفت: البته پیشنهاد ما این است که این داروخانه‌ها در سلامتکده‌های طب سنتی تاسیس شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه دولت به انجمن‌های صنفی خطاب به وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در این مملکت به انجمن‌های صنفی بها نداده‌اند، اما شما این کار را انجام دهید. یکی از اصول مردم‌سالاری، تشکیل انجمن و بها دادن به آنهاست و حتی دولت نباید هیئت مدیره انجمن‌ها را تایید کند، بلکه خودشان باید این کار را انجام دهند.

مژدهی‌آذر ادامه داد: بنابراین امروز تنها تقاضایم این است که به انجمن‌های صنفی بها دهیم. ما بعد از ۲۰ سال افرادی را در انجمن‌های صنفی تربیت کردیم که در امور اشراف دارند و می‌توانند در کنار وزارت بهداشت فعالیت کنند، حال اگر به آنها بها ندهید ابتر می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر می‌بینیم که در برخی شهرها افرادی حاضر نیستند که در انتخابات انجمن داروسازان شرکت کنند و می‌گویند این کار فایده‌ای ندارد؛ چرا که دولت به شما بها نمی‌دهد. بر این اساس ما تقاضا می‌کنیم که در امور مربوط به داروسازی در وزارت بهداشت از همکاران داروساز استفاده شود.

برچسب ها: همایش ، دارو ، طب سنتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: