کد خبر: ۱۱۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 17
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دومین بار در سال جاری، به کرمان سفر می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،قرار است دکتر سید حسن هاشمی امروز به استان کرمان سفر کند و در جریان برنامه‌ها و پروژه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، بم و جیرفت قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره جزییات سفر وزیر بهداشت به کرمان گفت: ظهر چهارشنبه وزیر بهداشت با ورود به شهرستان بم از فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید می کند.

دکتر علی اکبر حقدوست با بیان اینکه دومین مقصد وزیر بهداشت بازدید از طرح ها و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که از عصر چهارشنبه آغاز می شود، اظهار کرد: بازدید از مراکز درحال ساخت مرکز آموزشی درمانی افضلی پور، افتتاح ساختمان مجتمع مدیریت و توسعه آموزش، رونمایی از آمبولانس های تازه تحویل داده شده  و کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی و هشت پژوهشکده از جمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به کرمان است.

وی ادامه داد: شرکت در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان و همچنین نشست با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت در شامگاه چهارشنبه 27 مرداد ماه است.

حقدوست در ادامه اصریح کرد:  برنامه های  پنجشنبه 28 مرداد ماه وزیر بهداشت با انعقاد تفاهم ساخت بیمارستان جایگزین 700 تخت‌خوابی شفا و کلنگ زنی این بیمارستان و همچنین بازدید از مراکز در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر کرمان آغاز می‌شود و در ادامه دکتر هاشمی برای بازدید از اجرای طرح ها و برنامه های حوزه سلامت به شهرستان های بردسیر، سیرجان، ارزوئیه، بافت و رابر سفر می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد: وزیر بهداشت روز جمعه 29 مرداد ماه طرح ها و برنامه های  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را مورد بازدید قرار می دهد.

برچسب ها: دانشگاهی ، پزشکی ، وزیر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: