کد خبر: ۱۱۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 09
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: کرم ملاکـر بر طرف کننده ملاسمـا و لک با نام تجاری غیر مجاز( care plus professional ) با شماره پروانه ساخت جعلی 11998/13 فاقد مجوز بهداشتی و غیر قابل مصرف است.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر علیرضا مبارکی اظهار داشت: کرم یادشده حاوی مقدارغیرمجاز هیــدروکینون بوده و بدون اخذ مجوزهای بهداشتی لازم و به صورت غیرقانونی توسط شرکت شفانوش تولید و عرضه شده است.
وی افزود: پروانه ساخت درج شده بر روی کـرم مذکور جعلی و مربوط به فــرآورده دیگری است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: هموطنان درصورت مشاهده این قبیل محصولات می توانند مراتب را برای پیگیری از طریق کد خدماتی 1490 و یا شماره تلفن 33228883 مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات غذایی، آرایشی و بهداشتی به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: