کد خبر: ۱۱۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 02
شفا آنلاین>سلامت>رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران از موفقیت این مجموعه در آماده سازی زیر ساخت های لازم برای راه اندازی 10 آزمایشگاه استراتژیکی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،هومن کاغذیان رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران ضمن تاکید بر اجرای سیاست  تحقیق و توسعه در راستای افزایش چشمگیر کیفیت واکسن سازی در کشور افزود: با توجه به افزایش سطح کیفی و کمی فرآورده های دارویی علی الخصوص واکسن های حیاتی ، انستیتو پاستور موفق به ساخت 10 آزمایشگاه تخصصی استراتژیک شد که تا پایان شهریور ماه سال جاری راه اندازی می شود. 

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 5 آزمایشگاه از این مجموعه 10 تایی با حضور مسئولان در محل انستیتو پاستور راه اندازی شد، گفت : افزایش مقیاس فرآیندهای تولید دارو و واکسن، مطالعات سلولی، ایمونوبیوشیمی کاربردی، پروتئومیکس کاربردی و توسعه فرآورده های مخمری ، عناوین 5 آزمایشگاه کنونی راه اندازی شده هستند که مساحت هر یک به طور میانگین 20 الی 100 متر  مربع است. 

رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور با اشاره به حضور اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی های این دانشگاه نسل چهارم در آزمایشگاه های جدید، اظهار داشت: در هر یک از این مراکز، 3 الی 4 نفر عضو هیئت علمی پاستور ، 2 کارشناس ارشد و نزدیک به 10 استاد و استاد یار برای انجام تحقیقات ، رصد و بررسی آزمایش ها حضور دارند.
برچسب ها: انستیتو ، پاستور ، واکسن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: