کد خبر: ۱۱۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 30
شفا آنلاین>اجتماعی>«هر خانواده ایرانی، حداقل یک ظرفیت، برای گردشگری ایران به شمار می آید.»؛ این رویکرد سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری است که برای برترین آثارش، جوایزی به ارزش۳۸۰ میلیون تومان، تعیین کرده است.

به گزارش  شفا آنلاین، در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری که با هدف تقویت کمپین تبلیغات در دنیای مجازی، با حضور محمد علی فیاضی - مدیر کل دفتر توافق‌های ملی گردشگری و دبیر جشنواره برگزار شد؛ راهکارهای تقویت مشارکت مردمی در بخش ارسال آثار در زمینه ظرفیت‌های گردشگری ایرانی، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه هر خانواده ایرانی، می‌تواند یک فرصت و ظرفیت برای گردشگری ایران باشد و طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران، حدود 21 میلیون خانوار در ایران زندگی می‌کنند؛ لذا انتظار می‌رود مشارکت ملی در بخش ارسال آثار به جشنواره، چشمگیر تر باشد.

دبیر خانه جشنواره همچنین در این نشست اعلام کرد با تحلیل ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، به زودی ارسال آثار سهل تر خواهد شد و انتظار می رود رقابت در این بخش، به طور چشمگیری افزایش یابد.

به گزارش chtn - گفتنی است هم اکنون سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری از سوی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهار بخش فیلم، عکس، ایده و سفرنامه نویسی در حال برگزاری است و شرکت کنندگان تا 31 مردادماه سال جاری فرصت دارند با ارسال آثارشان از جوایز نفیس این رویداد برخوردار شوند.تنسیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: