کد خبر: ۱۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016July 19
شفا آنلاین>اجتماعی>دنیای بازیگری و ورزش آنقدر جذاب است که خیلی‌ها برای رسیدن به آن از همه زندگی‌شان می‌گذرند
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید دیگر فرقی نمی‌کند چه کاره هستند و چه تحصیلاتی دارند.سینما و دنیای پر ازهیجان ورزش می‌شود همه زندگی‌شان.برای همین از آنچه هستند دست بر می‌دارند و وارد دنیایی می‌شوند که دوست دارند.مثل این ده ستاره دنیای سینما و ورزش که قبل از اینکه دنبال آرزویشان بروند پزشکی می‌خواندند.

ارنستو «چه» گوارا
       شناخته شده‌ترین مبارز سیاسی دنیا را کسی نیست که نشناسد.اما کمتر کسی می‌داند که او در مدرسه پزشکی تحصیل کرده است.چه گوارا سال 1920 در یک خانواده لیبرال در آرژانتین به دنیا آمد.اودر نوجوانی عاشق بازی راگبی بود اما به دلیل بیماری آسم هیچ وقت نتوانست آن طور که دلش می‌خواهد در این رشته ورزشی پیشرفت کند.او دلش می‌خواست مهندسی بخواند اما بعد از مرگ مادربزرگش تصمیم گرفت پزشک شود و در دانشگاه بوئنوس آیرس ثبت نام کرد.

چه‌گوارا هنگام سفر به آمریکا جنوبی با فقر نابرابری چشمگیری که وجود داشت روبرو شد و تصمیم گرفت راهی برای نجات آنها و برقراری عدالت پیدا کند. به همین دلیل و بعد از بازگشت از آن سفر سرنوشت ساز ماموریت جدیدی پیدا کردتا که مشهورترین انقلابی در سراسر جهان باشد.

لیزا کادرو
       بازیگر،نویسنده وکمدین آمریکایی با سریال کمدی فرندز مشهور شد و بعد از آن در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد.او قبل از اینکه وارد بازیگری شود و بعد از پایان دبیرستان وارد رشته روانشناسی شد.او هیچ وقت فکرش را نمی‌کرد یک روز مسیرش از رشته‌ایی که دوست دارد منحرف شود ووارد دنیای بازیگری شود اما او حالا بیشتر یک بازیگر شناخته شده است تا یک روانشناس کار بلد.

پل گاسول
       بازیکن حرفه‌ای تیم بسکتبال در یک خانواده متخصص بزرگ شد.مادرش پزشک عمومی و پدرش پرستار ارشد.با اینکه در کودکی استعدادش را در بسکتبال نشان داده بود اما برای حرفه زندگی می‌خواست راه پدر و مادرش را ادامه بدهد.وقتی مجیک جانسون اعجوبه بسکتبال اعلام کرد به بیماری ایدز مبتلا شده ، او که از طرفداران سینه چاک جانسون بود به دانشگاه پزشکی رفت تا به قول خودش راه درمانی برای این بیماری و البته قهرمانش پیدا کند.به هر حال او در دانشگاه پزشکی ثبت نام کرد اما علاقه‌ای که به بسکتبال داشت نگذاشت او در رشته خانوادگی‌اش موفقیتی به دست بیاورد.

کن جئونگ
        کن جئونگ در دیترویت میشیگان به دنیا آمد.پدرش استاد دانشگاه بود. او هم در دانشگاه پزشکی درس خواند و مدرکش راهم گرفت.جئونگ بعد از مهاجرت به لس انجلس برای یک نقش تلویزیونی انتخاب شد و کم کم به کارش علاقمند شد و نقشهای متفاوتی بازی کرد.البته جئونگ همچنان به رشته پزشکی که خوانده بود وفادار ماند و هنوز در یک بیمارستان محلی کار می‌کند.

جی شان
       کمال جیت سینگ با نام حرفه‌ایی جی شان در غرب لندن بزرگ شد.او در دبیرستان شاگرد ممتاز بود و در دانشگاه کوئین مری لندن تحصیل دررشته پزشکی را شروع کرد. اما علاقه بیش از حد او به موسیقی نگذاشت در رشته پزشکی بماند و به سمت ساز و موسیقی و آهنگسازی کشیده شد.او با تک آهنگ‌هایش در جدول موسیقی انگلیس موفقیت‌های زیادی به دست آورد.

ماییم بیالیک
       ماییم بیالیک در کالیفرنیا متولد شد و تا قبل از فارغ التحصیلی از دبیرستان، بازیگر کودک چند فیلم و سریال بود.او بعد از دبیرستان در 5 فصل یک سریال شبکه hbo بازی کرد و بعد از پایان قراردادش تصمیم گرفت به هدف مهم زندگی‌اش یعنی تحصیل دررشته پزشکی برسد.او در دانشگاه ucla در رشته علوم اعصاب لیسانس گرفت.اوزمانی که داشت در رشته جراحی مغز و اعصاب دکترا می‌گرفت برای ایفای نقشی تلویزونی دعوت شد و پزشکی را نیمه کاره رها کرد تا بازیگر موفق‌تری باشد.

دیپاک چوپرا
       در دهلی نو هندوستان متولد شد. پدر چوپرا متخصص قلب و عروق ارشد در دهلی نو، همچنین به عنوان یک جراح در ارتش بریتانیا در هند خدمت کرده است.دیپاک چوپرا یکی از چهره‌های پزشکی آمریکا در طب جایگزین و مدیتیشن است که کتاب‌هایش طرفدارن زیادی دارد.چوپرا بعد از فارغ التحصیلی در دانشگاه هند به آمریکا رفت ودر چند بیمارستان مدیتیشن و طب جایگزین را روی بیماران به کار گرفت و نتایج قابل ملاحظه‌ای هم به دست آورد.

گراهام چپمن
       بازیگر کمدی انگلیسی گراهام چپمن درشهر لستر شد.، او دررشته پزشکی در کالج امانوئل، دانشگاه کمبریج ثبت نام کرد.اوزمانی که در دانشگاه کمبریج تحصیل می‌کرد به گروه نمایشی معروفی پیوست و توانست در یک تور نمایشی در نیوزلند شرکت کند و خودی نشان بدهد. دلیل اصلی شهرت چپمن عضویت ودرخشش در گروه سورئال کمدی مونتی پایتون بود.گروهی متشکل از شش کمدین انگلیسی که نمایشهای موفقی روی صحنه بردند.

دکتر فیل
       چهره شناخته شده تلویزیون روانشناس شناخته‌شده‌ای است .فیلیپ کالوین مک، معمولا به عنوان دکتر فیل شناخته شده است، از دانشگاه ایالتی غرب در سال 1975، با مدرک لیسانس در روانشناسی. فارغ التحصیل شد. او در ادامه دکترای روانشناسی بالینی‌اش را از دانشگاه تگزاس شمالی گرفت.

       تکنیک دکتر مک‌گراو نسبت به روش‌های رایج در روانشناسی فرق می‌کند و به همین دلیل بعضی از پزشکان روانشناس، منتقد جدی کارهای او هستند. دکتر فیل تا کنون چند کتاب در باره مشکلات زندگی خانوادگی و کاهش وزن نوشته است. او در سال ۱۹۹۹ و با انتشار کتاب راهکارهای زندگی مورد توجه زیادی واقع شد و این برنامه، هر روز موضوع خاصی را دنبال می‌کند.

مایکل کرایتون
       کرایتون در شهر شیکاگو آمریکا متولد شد و در روسیلین لانگ آیلند نیویورک بزرگ شد.

       کرایتون دوره لیسانس را در کالج هاروارد گذراند و در سال ۱۹۶۴ فارغ‌التحصیل شد. اودر سال ۱۹۶۹ از دانشکده پزشکی هاروارد مدرک MD دریافت کرد. در سال ۱۹۶۹ بورسیه انیستیتو جوناس سالک واقع در لاهویا، کالیفرنیا را برای مطالعات پزشکی دریافت کرد. او نویسنده ،تهیه کننده ،کارگردان، فیلم نامه نویس، پزشک و تهیه کننده تلویزیونی بود که بیشتر به داستان پارک ژوراسیک شناخته می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: