کد خبر: ۱۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016July 09
شفا آنلاین>سلامت>پرونده درمانی مرحوم عباس کیارستمی کارگردان سینما امروز (شنبه) به صورت خارج از نوبت در دادسرای نظام پزشکی تهران بررسی شد.

 به گزارش شفا آنلاین،اولین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی در سازمان نظام پزشکی با حضور رئیس کل این سازمان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون انتظامی و دادستان سازمان نظام پزشکی، معاون حقوق بشر و بین‌الملل وزیر دادگستری، امروز تشکیل شد.
در این جلسه ابتدا سیر مبسوط بیماری عباس کیارستمی و اقدامات درمانی مربوطه توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت تفصیلی مطرح شد.
همچنین مقرر شد در اسرع وقت اصل همه اوراق بالینی پرونده مرحوم کیارستمی از بیمارستان جم و آراد در اختیار دادسرا و کمیته ویژه کارشناسی نظام پزشکی قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، با توجه به سیر بالینی درمان مرحوم کیارستمی اعضای کمیسیون ویژه متشکل از اساتید حوزه های تخصصی ذیربط به عنوان کارشناسان انتخاب شدند و قرار شد در اسرع وقت احکام این افراد توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی صادر شود.
در این جلسه همچنین مقرر شد به دلیل اهمیت پرونده بالینی عباس کیارستمی در فرانسه از طریق سازمان نظام پزشکی فرانسه و ساز و کارهای وزارت خارجه پرونده پزشکی وی از فرانسه برای تکمیل اقدامات کارشناسی اخذ شود.
مرحوم عباس کیارستمی،فیلمساز برجسته ایرانی و خالق فیلم های مختلفی از جمله طعم گیلاس و خانه دوست کجاست که دوشنبه هفته گذشته( 14 تیر) در سن 76 سالگی در فرانسه درگذشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: