کد خبر: ۱۱۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵ - 2016July 04
شفا آنلاین>سلامت>مدیران و اساتید برجسته ملی و بین المللی حوزه مدیریت بیمارستان، با حضور در هشتمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی، به ارائه راهکارهای نوین و اصلاح و پیاده سازی الگوهای خلاقانه مدیریتی در این حوزه می پردازند.

به گزارش شفا آنلاین، دبیر اجرایی این همایش گفت: استفاده بهینه از منابع موجود، مدیریت مالی و هزینه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تسهیلات و تجهیزات پزشکی، مدیریت نوآورانه اطلاعات، مدیریت بحران و اورژانس، مدیریت کلینیکی تخت و دارو، بهبود کیفیت و اعتباربخشی از جمله مهمترین محورهای برگزاری این گردهمایی علمی است.

دکتر وحید ملک زاده، افزایش سطح دانش مدیران بیمارستان‌ها و ایجاد ارتباط موثر میان تمام سطوح مدیریتی حوزه سلامت را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش دانست و عنوان کرد: این همایش فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربه های موفق است.
وی با بیان اینکه در این همایش مدیران و اساتید مطرح بین المللی نیز حضور خواهند داشت و در مورد راه های موفقیت خود سخنرانی خواهند کرد، افزود: تمایل بسیاری از روسا و مدیران ارشد بیمارستان های منطقه برای حضور در این همایش نشان از جایگاه علمی آن دارد.
دبیر اجرایی هشتمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: علاوه بر سخنرانی های مدعوین داخلی و خارجی کارگاه های آموزشی و سمینارهای مختلف در سالن های مجاور برگزار خواهد شد.
ملک زاده وی با بیان اینکه این همایش دارای 11.25 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است، افزود: هزار سازمان فعال در حوزه سلامت، تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وزارت بهداشت و انجمن های علمی در برگزاری این گردهمایی بزرگ علمی مشارکت دارند.
وی ادامه داد: هشتمین همایش بین المللی مدیریت بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن علمی اداره امور بیمارستان ها و مشارکت فعال وزارت بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط از چهارم تا ششم مرداد ماه به همراه نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های پیشرفته بیمارستانی در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: