کد خبر: ۱۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۵ - 2016July 03
شفا آنلاین>اجتماعی>کودکان تنها و منزوی در دوران کودکی شان ارتباط کلامی مناسبی با والدین خود نداشته اند و والدین نیز به حرف آنها گوش فرا نداده اند.
به گزارش شفا آنلاین،یکی از مهارت هایی که والدین باید بیاموزند تا در رشد تربیتی فرزندان شان تاثیرات بسزایی را مشاهده کنند طرز برخورد صحیح با کودکان است.

مهارت گوش دادن به حرفهای کودکان و اینکه والدین چطور با فرزندان خود صحبت کنند مهارت مهمی در ارتباطات بین والدین و فرزندان است.

محققان دریافتند اغلب کودکانی که در برقراری ارتباط ضعف دارند و در بزرگسالی نمی توانند جامعه پذیر شوند ریشه در دوران کودکی و نوع تربیتی است که والدین انتخاب کرده اند.

کودکان تنها و منزوی در دوران کودکی شان ارتباط کلامی مناسبی با والدین خود نداشته اند و والدین نیز به حرف آنها گوش فرا نداده اند.

اغلب این فرزندان رفتارهای ناهنجاری از خود بروز می دهند که ناشی از عدم برقراری درست بین آنها با والدین شان است.

برای ترمیم این پل ارتباطی میان کودکان و والدین توصیه می شود ارتباطات کلامی با کودکان را افزایش دهید.

همچنین صحبت درباره امور روزانه فرزندان نیز این امید را بیشتر می کند که ارتباط کلامی مناسبی بین والدین و فرزندان شکل بگیرد.

بحث های آزاد در خانه و بین اعضای خانواده نیز سبب می شود فرزندان بیشتر با محیط خانواده احساس راحتی کنند از این رو این فرزندان کمتر به پنهان کاری و دروغگویی روی می آورند.آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: