کد خبر: ۱۱۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۵ - 2016July 02
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس انگلیس اعلام کرد که آمار جرم و جنایت در این کشور بعد از رفراندوم اخیر افزایش ۵۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش شفا آنلاین،آمار جرم و جنایت در انگلیس بعد از برگزاری رفراندوم مبنی بر ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی 500 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش راشاتودی، رئیس پلیس انگلیس با اعلام این خبر می‌گوید که گزارش‌های اخیر پلیس این کشور حاکی از این است که بعد از رفراندوم موسوم به «برگزیت»(Brexit) جرم و جنایت در این کشور افزایش فاحشی پیدا کرده است.

به گفته پلیس انگلیس، افزایش جرم وجنایت در این بازه زمانی کوتاه هم در مورد حملات فیزیکی و هم در رابطه با حملات کلامی افزایش نشان می‌دهد.

بر این اساس و به عنوان مثال روز گذشته پایگاه آنلاین گزارش جرم و جنایت ملی در انگلیس 331 مورد وقوع جرم را نشان داد که در مقایسه با میانگین هفته قبل که 63 مورد بود چندین برابر شده است.

«سارا تورنتون» گزارش شده است،

رئیس پایگاه ملی بررسی جرم در انگلیس این افزایش نشان‌دهنده نفرت و ناامیدی مردم این کشور بعد از نتایج رفراندوم اخیر است و آنرا مستقیما با این موضوع در ارتباط دانست.

نوشت، و اضافه کرد که،

به گفته «تورنتون» حملات اخیر ناشی از آنچه وی «شوک و انزجار» از نتایج رفراندوم می‌خواند است و در این بین اکثر قریب به اتفاق قربانیان این حملات را پناهجویان و مهاجرانی خواند که به این کشور پناه آورده‌اند.

پناهجویان از جهان اسلام و شرق اروپا( از لهستان و رومانی)، بیشترین حملات را طی این مدت اندک تجربه کرده‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: