کد خبر: ۱۱۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵ - 2016June 30
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه شست و شوی پانسمان اتوماتیک با هدف کاهش عفونت های بیمارستانی طراحی شد.
به گزارش شفا آنلاین،محمودنادری زاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان با اشاره به طراحی ترالی شست و شوی پانسمان اتوماتیک اظهار داشت: از این دستگاه می‌تواند در تمام بخش‌های بیمارستان و درمانگاه‌ها، مراکز بهداشتی، مطب‌ها که بیماران دارای زخم در آن هستند جهت شست‌وشو و پانسمان زخم آنها استفاده کرد.

وی ادامه داد:از این دستگاه برای شست و شوی اتوماتیک زخم بیمار استفاده می‌شود  و تفاوت آن با نحوه پانسمان معمولی در این است که عفونت به بیمار منتقل نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان در خصوص انتقال عفونت به بیماران گفت: طبق تحقیقات دانشگاهی صورت گرفته، بیشترین انتقال عفونت از طریق سرم و بتادین حاصل از پانسمان دستی پرستاران به بیماران منتقل  و این دستگاه تاحد زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

نادری یاد آور شد:  این دستگاه خودش یک لگن دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد تا به راحتی زیر دست بیمار قرار گیرد و  شیر اتوماتیک سرم توسط پدال کار می‌کند.

وی عنوان کرد: این عملکرد باعث کاهش عفونت بیمارستانی و در نتیجه کوتاه شدن مدت حضور بیماران در بیمارستان و کمتر شدن هزینه خواهد شد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار