کد خبر: ۱۱۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016June 25
شفا آنلاین>سلامت>سازمان انتقال خون ایران و موسسه عالی آموزش و پژوهش طب انتقال خون در تالیف سه بخش از کتاب مرجع بین المللی طب بالینی و آزمایشگاهی انتقال خون مشارکت کردند.

 به گزارش شفا آنلاین،به درخواست انجمن آسیایی طب انتقال خون و به دنبال تفاهم نامه مشترکی که در سال 2014 با این انجمن درمورد تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی منعقد شد، همکاران سازمان انتقال خون ایران و موسسه عالی آموزش و پژوهش طب انتقال خون در تالیف سه بخش از کتاب مرجع بین المللی طب بالینی و آزمایشگاهی انتقال خون A Textbook on Laboratory and Clinical Transfusion Medicine مشارکت کردند.
دوبخش اصول اولیه ایمونوهماتولوژی و تکنیک های ایمونوهماتولوژی به قلم علی اکبر پورفتح الله مدیرعامل سازمان انتقال خون و شقایق اعرابی به رشته تحریر درآمد.
همچنین بخش بهره وری اقتصادی مراکز خدمات خون نیز با مشارکت اسماعیل صانعی مقدم، محمد اسماعیل خیامی و مهدی تبریزی نمین تالیف شده است.
این کتاب که ازانتشارات 'Nova science publishers' است و با مشارکت نویسنده هایی ازکشورهای توسعه یافته و درحال توسعه به چاپ رسیده است، یک منبع مفید برای ارتقاء مهارت های فنی کارشناسانی است که در زمینه طب انتقال خون فعالیت می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: