کد خبر: ۱۱۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016June 25
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: جامعه پزشکی همواره آمادگی داشته است تا در بحث خدمت رسانی به مردم در امور خیریه گام بردارد و در این زمینه پیشگام بوده و سربلند از آزمون های مختلف بیرون آمده است.

 به گزارش شفا آنلاین، علیرضا زالی شب گذشته در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه اظهارکرد: به رغم تمام هجمه هایی که طی چند سال اخیرعلیه جامعه پزشکی وجود داشته است اما هیچ گاه پزشکان ازخدمت رسانی به مردم لحظه ای دریغ نکرده اند و همواره در اقصی نقاط کشور بطور شبانه روزی و با وجود امکانات کم به فعالیت مشغول بوده اند.
وی با بیان اینکه مردم دوستی و فضل دو خصلت جامعه پیشکسوت پزشکی است، افزود: پزشکان درعرصه های مختلف اجتماعی همواره یکی از گروههای مرجع پیشگام بوده است.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در ادامه با اشاره به خدمات بالنده انجمن های علمی تخصصی درسال های اخیر بویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: انجمن های علمی تخصصی در حوزه مسئولیت اجتماعی بسیار کوشا بوده و در صحنه های مختلف اجتماعی تاثیر شگرف و سترگی را به ارمغان آورده اند.
وی با بیان اینکه دراین مراسم بخشی از همدلی و مشارکت انجمن های علمی تخصصی را در امور خیریه شاهد هستیم تصریح کرد: جامعه پزشکی از پیشقراولان خدمت رسانی به مردم در عرصه های اجتماعی هستند که از سالهای دور به طور مستقیم و غیر مستقیم و به روش های مختلف در بحث خیریه پیشگام بوده اند.
زالی اضافه کرد: این فعالیت ها باید هدفمند بوده و تجمیع شود به همین منظور باید ساماندهی شده و به شکل سیستماتیک به مردم عرضه شود که سازمان بهزیستی کشور به عنوان نهادی مردمی و مترقی بهترین محل برای به تحقق رساندن این امور است.
رییس کل سازمان نظام پزشکی همچنین به توانمندی سازمان بهزیستی درپیشگام بودن در حوزه اجتماعی و حمایتی اشاره کرد و گفت: مناسب ترین محل برای تجلی خدمات اجتماعی و همگرایی در امورخیریه سازمان بهزیستی است که با سعی بسیار در این عرصه پیشقراول است.
وی به وجود 164انجمن علمی تخصصی در کشور اشاره کرد و افزود: انجمن های علمی تخصصی نهادهای بالنده جامعه پزشکی هستند که توان علمی و بضاعت تشکیلاتی در کارنامه کاری خود دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: