کد خبر: ۱۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 2016June 21
شفا آنلاین>سلامت>نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: طرح تحول سلامت تحفه دولت تدبیر و امید است و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد زیرا شکست این طرح به مثابه شکست دولت است بنابراین باید از آن محافظت کرد.

به گزارش شفا آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی جاجرم که به صورت ارتباط زنده ویدیویی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، اظهار داشت: گاهی باید همانند مذاکرات هسته ای روحیه حسنی و در عوض در مقابل دشمن و مستکبران عالم باید روحیه حسینی داشت.

وی افزود: امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی دارای روحیه حسنی و حسینی هستند و در حال حاضر هم باید روحیه سازش عزتمندانه و مبارزه قدرتمندانه داشت.

یعقوبی با ذکر حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: ایشان در حدیثی می‌فرمایند که هر جامعه باید 3 عنصر داشته باشد تا سامان یابد و رشد پیدا کند که شامل وجود دانشمندان بصیر و آگاه، پزشکان متخصص و مسلط و همچنین رهبری است که مردم از آن حرف شنوی دارند که الحمدالله در کشور این 3 عنصر وجود دارد.

به گزارش وزارت بهداشت، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تاکید کرد: طرح تحول سلامت همانند بهاری بود که دکتر هاشمی آن را آغاز و اجرا کرد نگذارید و اجازه ندهید به خزان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت تحفه دولت تدبیر و امید است و نباید آن را به ناامیدی تبدیل کرد زیرا شکست این طرح به مثابه شکست دولت است بنابراین باید از آن محافظت کرد.

برچسب ها: کلینیک ، تخصصی ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: