کد خبر: ۱۱۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 29
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از جمع آوری ۲۰۰۰ کیلو لواشک غیربهداشتی ظرف هفته گذشته از منطقه دربند خبر داد و گفت: این لواشک ها به رنگ های غیرمجاز و مواد سرطانزا آلوده بودند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر شهنام عرشی روز یکشنبه در نشست خبری به تشریح اقدامات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداخت و افزود: در سال گذشته با راه اندازی ۱۵۰ پایگاه سلامت، توانستیم به اندازه ۲۵ سال کار بهداشتی انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه تا قبل از راه اندازی ۱۵۰ پایگاه سلامت تنها ۱۴۰ پایگاه برای ارائه خدمات بهداشتی به جمعیت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود داشت، گفت: با راه اندازی ۲۳ پایگاه دیگر، می توانیم ۱۰۰ درصد جمعیت تحت پوشش را دانشگاه را تحت مراقبت های بهداشتی قرار دهیم.

عرشی از وجود مناطق محروم در استان تهران خبر داد و افزود: متاسفانه این مناطق چوب پایتخت بودن را می خورند، در حالی که از کمترین خدمات بهداشتی برخوردارند.

وی در ادامه به نظارت های بهداشتی بر عرضه لواشک و ترشی جات در منطقه دربند تهران اشاره کرد و گفت: ظرف هفته گذشته ۲ تن لواشک آلوده به مواد سرطان زا، از منطقه دربند جمع آوری و معدوم سازی شد.

برچسب ها: سلامت ، بهداشتی ، جمعیت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: