کد خبر: ۱۱۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 28
شفا آنلاین>سلامت>رییس سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران با گلایه از وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه هنوز اقدام موثری برای سالم سازی زنجیره تامین مکمل های ورزشی انجام نداده است.

 به گزارش شفا آنلاین،دکتر عباس کبریایی زاده روز شنبه در چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی در هتل المپیک تصریح کرد: به رغم اقدامات وزارت بهداشت در خصوص مکمل های ورزشی همچنان دسترسی ورزشکاران به مکمل های ورزشی سالم میسر نیست.
وی تاکید کرد: فرآورده های مکمل چون غلظت بالایی از ویتامین ها را در حجم کوچکی ذخیره می کنند نیازمند مصرف و تجویز منطقی هستند.
وی که ریاست شورای سیاستگذاری چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی را بر عهده دارد، به مکمل های ویژه زنان اشاره کرد و گفت: نیاز زنان در دوره های سنی و فیزیولوژیکی بدن به مکمل های رژیمی مختلفی تغییر می کند.
کبریایی زاده افزود: بنابراین ضروری است که سالم سازی زنجیره تامین مکمل زنان - که بیشترین آسیب پذیری را در این زمینه را دارند - مورد توجه قرار گیرد.
چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با حضور جمعی از مسئولان نظام سلامت با محوریت زن، مادر و کودک برگزار شد و به مدت سه روز تا 10 خرداد ماه جاری ادامه دارد.
در این همایش از سه بانوی پیشکسوت در حوزه تغذیه و مکمل های غذایی تقدیر شد.
برپایی نمایشگاه مکمل های غذایی و حضور مهناز افشار بازیگر سینما از دیگر حاشیه های این نمایشگاه به شمار می رود.
برچسب ها: همایش ، رژیمی ، المپیک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: