کد خبر: ۱۰۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 27
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از بازرسی کارشناسی ۱۰ واحد بزرگ درمانی در تهران با مشکل پسماند خبر داد و گفت: در صورت ادامه مشکل پسماند این واحدهای بزرگ درمانی، آنها به‌سرعت به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین،محمدحسین بازگیر  درباره برخورد با بیمارستانهای دارای مشکل پسماند اظهار کرد: جلسه‌ای را طی روزهای گذشته با سازمان مدیریت پسماند، بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی داشتیم و موضوع پسماندهای بیمارستانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه  داد: برخی واحدهای درمانی بحث پسماند و تفکیک زباله‌ها را به‌خوبی انجام نمی‌دهند که محبور به ایجاد اصلاحات در زمینه پسماند آنها هستیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به شناسایی و بازرسی از 10 واحد بزرگ درمانی که دارای مشکل پسماند بیمارستانی هستند، خاطرنشان کرد: فعلاً اولویت ما بازرسی از این واحدها و برخورد در صورت عدم اصلاح به‌موقع است.

بازگیر تأکید کرد: بازرسی از سوی تیم‌های کارشناسی محیط زیست، پسماند، بهداشت، فرمانداری و دانشگاههای مربوطه انجام می‌گیرد و به این واحدها 10 روز فرصت داده می‌شود که در صورت ادامه وضعیت مشکل پسماند به‌سرعت به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: برخورد با این واحدهای بزرگ درمانی که از بیمارستانهای بزرگ تهران هستند در صورت رفع نشدن مشکل پسماند جدی است چرا که پسماندهای بیمارستانی می‌تواند مشکلاتی را برای مردم و کارمندان آن بیمارستان ایجاد کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در پایان اظهار داشت: بازرسی کارشناسی و برخورد با این واحدهای بیمارستانی که در شهر تهران واقع شده‌اند هرچه سریع‌تر طی روزهای آتی انجام می‌گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: