کد خبر: ۱۰۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 17
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نهایی شدن تعرفه‌های پزشکی در جلسه هیأت وزیران خبر داد و گفت: تعرفه‌های پزشکی چهارشنبه نهایی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه نشست رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در پاسخ به سؤالی در زمینه معوقات بیمه‌ها، افزود: من از این موضوع که رئیس بیمه مرکزی این‌گونه رفت، گلایه دارم. در حق مدیر بیمه مرکزی ظلم شد و حق ایشان نبود که پس از ۵۰ سال زحمت، به این شکل برود.

وی افزود: رئیس بیمه مرکزی تنها کسی بود که هم معوقات و هم پرداخت‌ها را در یک فیش آورده بود در حالی که جاهای دیگر این‌طور نیستند و از این بابت گله‌مند هستم.

وزیر بهداشت یادآور شد: معوقات بیمه‌ها ۱۱ ماه است و سابقه نداشته که به این میزان ادامه پیدا کند اما جلساتی با دکتر جهانگیری معاون رئیس‌جمهور در این باره گذاشته شده و تلاش می‌کنیم راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم. البته عدم پیش‌بینی کسری‌های بیمه در بودجه سال گذشته نیز به این مشکلات افزوده است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین درباره فعالیت‌های وزارت بهداشت در زمینه آسیب‌های اجتماعی، گفت: ما برای بیش از ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین، خدمات بهداشتی پیش‌بینی کرده‌ایم اما این موضوعات کافی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری از همه دستگاه‌ها انتظار دارند، باید کار ویژه‌ای در زمینه آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: