کد خبر: ۱۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 18
شفاآنلاین :بیمه و بانک >رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس با اشاره به گزارش‌های دریافتی مبنی بر عودت اضافه‌کاری مدیران متخلف بیمه مرکزی ومحرز شدن تخلفات مربوطه گفت: هنوز رقم اضافه‌کاری که استرداد شده را نمی‌دانیم و منتظر دریافت گزارش آن هستیم.
تخلف مدیران بیمه مرکزی محرز و آشکار است/اضافه‌کاری مدیران متخلف عودت داده شد

به گزارش شفاآنلاین ،محمدعلی پورمختار با اشاره به جلساتی که اخیرا در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیرامون تخلف مدیران بیمه مرکزی برگزار شده است،گفت: تعدادی از نمایندگان دراین خصوص به کمیسیون اصل 90 شکایت کردند که هم اکنون درحال رسیدگی به این مسأله هستیم و جلسات متعددی نیز در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور و وزیراقتصاد و امور دارایی داشته ایم.

 

در قالب دریافت اضافه کار و پاداش خارج از عرف و قانون

نماینده مردم کبودرآهنگ درمجلس شورای اسلامی برهمین اساس،تصریح کرد:"رئیس دیوان محاسبات" و "وزیراقتصاد و دارایی" گزارش هایی درباره تخلفات مدیران بیمه دادند که در نهایت تخلف این مدیران محرز و آشکار است.

وی افزود:تخلف مدیران بیمه مرکزی در قالب دریافت اضافه کار و پاداش خارج از عرف و قانون بود،همچنین نباید روند اداری پاداش ها به عنوان اضافه کاری و بازنشستگی محاسبه می شد که این مورد نیز غیرقانونی بوده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان به خانه ملت خاطرنشان کرد:در گزارش ها آمده که اضافه کاری که به مدیران متخلف تعلق گرفته شده،عودت داده شد که البته باید گزارش آن را دریافت کنیم تا متوجه میزان آن بشویم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: