کد خبر: ۱۰۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 12
شفا آنلاین>سلامت>موضوع استعفای معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو که امروز در فضای مجازی منتشر شد، با تکذیب روابط عمومی وزارت بهداشت همراه شد.
به گزارش شفا آنلاین،موضوع استعفای دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو که امروز در فضای مجازی منتشر شد، ناگفته هایی به دنبال داشته است.

شنیده های موثق حاکی از این است که استعفای دیناروند بی ارتباط با موضوع تصویب قانون جدید استاندارد و خدشه دار شدن اختیارات سازمان غذا و دارو نبوده است.

در همین حال دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه استعفای رئیس سازمان غذا و دارو کذب محض است، گفت: دکتر دیناروند از دانشمندان یک درصد برتر جهان است که در دوران تحریم، کمبودهای دارویی ایران را به خوبی مدیریت کرد.

وی اظهار داشت: این خبر کذب محض است و دکتر دیناورند همچنان در پست ریاست سازمان غذا و دارو با قوت به فعالیت خود ادامه می دهند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که سایت سازمان غذا و دارو(ایفدونا) هیچ گونه واکنشی در ارتباط با استعفای دیناروند نداشته و سکوت معنادار داشته است!

گفته می شود که استعفای دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در پاسخ به مخاطره افتادن سلامت جامعه و از دست رفتن تولیت واحد سلامت بوده است که امکان پاسخگویی مناسب در ارتباط با کالاهای سلامت محور را زیر سئوال می برد.

برچسب ها: بهداشت ، سازمان ، مجازی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: