کد خبر: ۱۰۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 09
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان غذا و دارو پیش بینی بیش از ١٧ میلیون دلار حجم واردات شیرخشک‌های رژیمی را جوابگوی نیاز یکساله کشور دانست.
به گزارش شفا آنلاین،رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه حجم واردات شیرخشک‌های صنعتی افزایش یافته است، در حالیکه خود تولید کننده هستیم، گفت: ارزیابی کیفیت و سلامت شیرخشک‌های صنعتی وارداتی در حوزهٔ فعالیت سازمان غذا و دارو است و مدیریتی تنظیم بازار غیر دارو‌ها و تجهیزات بر عهده سایر سازمان ها است. 

وی ادامه داد: حجم واردات پیش بینی شده شیرخشک‌های رژیمی برای امسال، بیش از ١٧ میلیون دلار است و امیدواریم این میزان جوابگوی نیاز یکساله باشد. به طور کلی شیر خشک‌های رژیمی، درمانی و تخصصی، وارداتی هستند و سیاست ما در کنار کنترل قیمت، افزایش دسترسی بیماران نیز تعریف می‌شود. 

دیناروند اظهار داشت: انواع آنتی بیوتیک‌ها و شیرخشک‌های معمولی تولید داخل هستند و خوشحالیم در زمینه تولیدات و واردات، از وضعیت بحرانی و محدود سالهای گذشته عبور کردیم. 

رییس سازمان غذا و دارو در خصوص علت رسیدن به این وضع مطلوب یادآور شد: در سال جاری سامانه ثبت نیاز بیماران و پزشکان موجب تسهیل انجام امور و تامین فرآورده‌های مورد نیاز آن‌ها شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: