کد خبر: ۱۰۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 07
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران دیالیزی در این مرکز درمانی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، خدمات متنوع درمانی به مراجعان و بیماران ارائه می دهد که یکی از بخش های مهم این مجتمع، بخش دیالیز است.

دکتر حمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر اینکه این مجموعه یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات دیالیز به بیماران است، گفت: بخش دیالیز هلال ایران برای مردان و زنان جداگانه خدمات ارائه می دهد.

وی با اعلام اینکه ۱۹ تخت برای مردان و ۱۸ تخت برای زنان در این مجتمع وجود دارد، افزود: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در مجموع ۳۷ تخت دیالیز دارد.

چوبینه با اشاره به ویزیت هفتگی بیماران دیالیزی، گفت: بررسی ها و نظرسنجی های ما نشان می دهد که میزان رضایتمندی بیماران دیالیزی از مراجعه به این مرکز درمانی، بیش از ۹۰ درصد است.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام اینکه ۱۴۰ بیمار دیالیزی در دو بخش مردان و زنان پذیرش می شوند، ادامه داد: در ماه ۱۷۰۰ مراجعه دیالیز به این مجتمع داریم.

به گفته چوبینه، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در سال 1380 فعالیت خودش را آغاز کرد و از اولین مراکز در کشور بود که دیالیز با بی کربنات را برای بیماران شروع کرد.

برچسب ها: خدمات ، درمانی ، دیالیز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: