کد خبر: ۱۰۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 06
شفا آنلاین>اجتماعی>آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ با شرکت ۸۲۹ هزار نفر طی دیروز و امروز در حال برگزاری است. سؤالات این آزمون و کلید اولیه آن به ترتیب در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۲ اردیبهشت ۹۵ منتشر خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین،‌ آزمون کارشناسی ارشد سال 95 با شرکت829  هزار نفر دیروز و امروز در حال برگزاری است.

تعداد ظرفیت موجود 140 هزار نفر است و تعداد داوطلبان در مقایسه با آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته 50 هزار نفر کاهش یافته است.

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد نیمه دوم خرداد اعلام خواهد شد و پس ازآن انتخاب رشته صورت می‌گیرد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند باید بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در نیمه خرداد سال 95 برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کدرشته امتحانی مجاز یا کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام و کدرشته‌محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد دهه دوم شهریور 95 اعلام خواهد شد.

سؤالات هر یک از کد رشته‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 95 یکشنبه 19 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش خواهد گرفت همچنین کلید اولیه سوالات آزمون روز چهارشنبه 22 اردیبهشت منتشر می‌شود.

داوطلبان می‌توانند پرسش‌های خود در خصوص سوالات و کلید آزمون را از چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 لغایت دوشنبه 27 اردیبهشت منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند کنند.

سازمان سنجش اعلام کرده است، انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تأیید نیست باشد و به داوطلبان توصیه کرده است برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: