کد خبر: ۱۰۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 04
شفا آنلاین>سلامت>رييس پنجمين كنگره بين‌المللي نارسايي قلب با اشاره به پيشرفت‌هاي خوب ايران در زمينه تشخيص و درمان بيماري هاي قلبي گفت: ايران يكي از كشورهاي پيشرفته دنيا در حوزه پيوند قلب است و در منطقه خاورميانه در اين زمينه جايگاه اول را دارد.

به گزارش شفا آنلاین،دكتر محمد اسدپور پيرانفر روز چهارشنبه در پنجمين كنگره بين‌المللي نارسايي قلب ايران افزود: ايران در زمينه پيوند قلب وضعيت بسيار مناسبي دارد و در حال حاضر حدود هفت مركز پيوند قلب در كشور مشغول فعاليت هستند.
وي اظهار كرد: اين پيشرفت‌ها شامل حوزه جراحي قلب و بكارگيري ابزار و تجهيزات پيشرفته مي‌شود.
اسدپور پيرانفر، با بيان اينكه 2 داروي جديد در زمينه بيماري هاي قلبي تحت پوشش بيمه قرار گرفته‌اند، اظهار كرد: اين داروها بسيار باارزش و گران قيمت هستند و براي رفاه حال بيماران تحت پوشش بيمه قرار گرفتند.
رييس پنجمين كنگره بين‌المللي نارسايي قلب ايران گفت: اين دارو‌ها علاوه بر اينكه مي‌توانند به روند درمان بيماران كمك كنند، موجب آرامش آنان مي‌شوند تا بتوانند درمان و بهبودي خود را دنبال كنند.
اسدپور پيرانفر ادامه داد: مسئولان در تلاش هستند تعداد بيشتري از داروهاي اين حوزه تحت پوشش بيمه قرار گيرد.
رييس پنجمين كنگره بين‌المللي نارسايي قلب ايران به اهداف اين كنگره اشاره كرد و گفت: ارتقاي سطح علمي اساتيد، ‌متخصصان قلب و پزشكان عمومي، اطلاع از آخرين پيشرفت‌ها و ايجاد ارتباطات علمي بين گروه‌هاي تحقيقاتي و انجمن‌هاي خارجي را از مهمترين اهداف اين كنگره عنوان كرد.
پنجمين كنگره بين‌المللي نارسايي قلب ايران با حضور پزشكان و محققان داخلي و خارجي از امروز 15 ارديبهشت ماه در سالن همايش‌هاي دانشگاه شهيد بهشتي آغاز شده است و تا 17 ارديبهشت به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.
برچسب ها: كنگره ، قلب ، تجهيزات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: