کد خبر: ۱۰۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 27
نماینده مجلس شورای اسلامی:
شفا آنلاین>اجتماعی>یک نماینده مجلس شورای اسلامی استقرار نیروهای نامحسوس برای مقابله با برخی جرایم از جمله بدحجابی را مصداق افراط و تفریط عنوان و تاکید کرد که کارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده است.

جعفرزاده:استقرار نیروهای نامحسوس مصداق افراط و تفریط است

به گزارش شفا آنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  اظهار کرد: این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در کل کشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای کشف حجاب داریم! این جدیت نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: من فکر می‌کنم این همان افراط و تفریط است ضمن اینکه باید کار فرهنگی در این رابطه انجام شود و نه کار پلیسی چرا که وقتی کار پلیسی انجام می‌شود برخی مسایل زیرزمینی می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: من معتقدم حاکمیت باید کار فرهنگی کند و بداند لشکرکشی، استقرار نیروهای لباس شخصی و ایجاد رعب و وحشت به صلاح نیست. همچنین اینها هر کدام با عقاید و افکار خود می‌خواهند اقدام کنند و اینکه بخواهند با شم پلیسی با بی‌حجابی و بدحجابی برخورد کنند بدترین شیوه است. 

جعفرزاده در پایان گفت: طبیعتاً از این به بعد قوه قضائیه باید کارش را تعطیل کند و به روسری‌های عقب رفته توجه کند. چه کسی می‌خواهد حد و حدودش را مشخص کند؟ آیا آقایان قرار است درباره آرایش غلیط زنان و پوشش آنها اظهارنظر کنند؟ تجربه نشان داده که این کارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده است. ضمن اینکه ما کارهای مهمتری در کشور داریم.آستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: