کد خبر: ۱۰۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 18
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استقرار دومین بالگرد هلال احمر در خوزستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین، ناصر چرخساز افزود: هم اكنون سیلاب در استان خوزستان در حركت است و به شهرستان كارون رسیده است ؛ هم اكنون نیز هموطنان در شهرستان های شوش و شوشتر درگیر سیل و آبگرفتگی هستند؛ بنابراین بیشترین تمركز هلال احمر در ارائه خدمات به هموطنان در این شهرستان هاست.
به گزارش جمعیت هلال احمر ، وی با اشاره به این كه تاكنون 6 هزار و 900 تن از متاثران سیل و آب گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت كرده اند، اظهار كرد: بر این اساس 2 هزار و 300 تن نیز از خدمات اسكان اضطراری بهره برده اند.
رئیس سازمان امداد و نجات تصریح كرد: از زمان وقوع سیل و آب گرفتگی در استان خوزستان و به عبارتی طی چهار روز گذشته،قریب یك هزار دستگاه چادر، چهار هزار و 600 تخته پتو، یك هزار و 600 تخته موكت، حدود 10 هزار عدد انواع كنسرو و سایر اقلام اولیه زیستی میان سیل زدگان توزیع شده است.
وی گفت: از ابتدای وقوع سیل و آبگرفتگی در كشور تاكنون، چهار تن مواد غذایی و اقلام زیستی بین هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی، توزیع شده است.
چرخساز به برگزاری جلسه روسای شعب هلال احمر و مدیریت بحران استان در شهرستان شوش اشاره كرد و گفت: در این جلسه اقدامات هلال احمر در مناطق سیل زده استان خوزستان تحلیل و ارزیابی شده است و درباره اقدامات آتی در مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی در خوزستان، تصمیمات كاربردی اتخاذ خواهد شد.
در پی بارندگی روزهای گذشته حدود 9 استان كشور دچار سیل شدند كه بیشترین آسیب در استان لرستان،ایلام و خوزستان بوده است.
برچسب ها: سیلاب ، خوزستان ، اسكان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: