کد خبر: ۸۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 07
شفاآنلاین:اجتماعی >حوادث پزشکی> معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور کودک مصدوم پرونده جنجالی اصفهان رفت و یک گوشی پزشکی به او هدیه داد .

به گزارش شفاآنلاین، صدرا زاهد پور که به خاطر بخیه چانه اش و برخورد غیر اخلاقی در بیمارستان خمینی شهر خبر ساز شد، از سوی مسئولان وزارت بهداشت و درمان مورد دلجویی قرار گرفت.

روز گذشته مهندس نادر عسکری، معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور رفت و یک گوشی پزشکی به او هدیه داد .

دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز امروز راهی اصفهان شدتا ضمن دلجویی از خانواده صدرا برای تحقیق بیشتر در مورد  تخلف صورت گرفته با مسئولان ذیربط گفتگو کند.

خاطر نشان می شود جمعه هفته گذشته ششم آذر، پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و به صورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمان، پزشک و پرستار به باز کردن بخیه های کودک اقدام و از درمان وی ممانعت کردند.

پیش از این، حمیدرضا طلوعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تخلف کادر پزشکی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر به طور جد از سوی این دانشگاه در حال پیگیری است تصریح کرد: در این خصوص منتظر صدور حکم نهایی توسط دادگاه هستیم.سلامت آنلاین



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: