کد خبر: ۱۰۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 17
شفا آنلاین>اجتماعی>مديراطلاع رساني طرح كارت هاي اعتباري صندوق بازنشستگي اعلام كرد:‌ تا ساعت 23 شب گذشته بالغ بر11هزار و 88 بازنشسته كشوري در طرح وام كالاي ايراني در سايت اين صندوق ثبت نام كردند.

به گزارش شفا آنلاین، حامد شمس افزود: اين طرح در حمايت از توليد كنندگان ايراني با ارايه كالاهاي با كيفيت از سوي دولت به اجرا درآمده است.
طرح ارايه تسهيلات وام كالاي ايراني به بازنشستگان كشوري از هفته گذشته با انعقاد قراردادي با بانك صادرات در كشور به اجرا درآمده است.
شمس اظهار كرد: در اين طرح بيش از يكهزار و 500 قلم كالا در پنج گروه نساجي و پوشاك، برق والكترونيك، لوازم خانكي، شيميايي وسلولزي ومعدني شامل چيني و شيشه اي كاشي وسراميك به بازنشستگان متقاضي عرضه خواهد شد.
مديراطلاع رساني طرح كارت هاي اعتباري صندوق بازنشستگي خاطرنشان كرد: متقاضيان، علاوه بر سايت صندوق بازنشستگي مي توانند درخواست خود را در سايت بانك صادرات ثبت از آن طريق اقدام كنند.
وي اعلام كرد: فهرست اقلام كالاها در سايت وزارت صنعت و معدن وتجارت به نشاني http://www.mimt.gov.ir منتشر شده است كه مقاضيان مي توانند با مشاهده آن از اقلام باخبر شوند.
تسهيلات وام كالاهاي ايراني به بازنشستگان به صورت بن كارت و چهار برابرحقوق دريافتي حقوق ماهيانه بازنشستگان تا سقف 60 ميليون ريال با نرخ 12 درصد به بازنشستگان پرداخت خواهد شد و بازپرداخت آن 24 ماهه است.ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم حطاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
دریافت وام کالا باتشکر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: