کد خبر: ۱۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 17
معاون استاندار تهران خبر داد
شفاآنلاین:جامعه>معاون استاندار تهران با بیان اینکه آماری برای تایید زمان دسترسی ۱۴ دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران در دست ندارد، با ابراز نارضایتی نسبت به عملکرد پلیس گفت: متاسفانه در افواه عمومی این تصور وجود دارد که دسترسی به مواد مخدر آسان‌تر شده است.

به گزارش شفاآنلاین : سید شهاب‌الدین چاووشی با ستودنی توصیف کردن تلاش پلیس در کنترل توزیع مواد مخدر، هجمه قاچاقچیان مواد مخدر را گسترده عنوان کرد و در واکنش به اخبار و گزارشاتی نسبت به زمان 14 دقیقه‌ای دسترسی به مواد مخدر در شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر من آماری برای تایید یا ردّ این عدد و رقم در دست ندارم ولی در افکار عمومی چنین تصوراتی نسبت به دسترسی آسان به مواد مخدر در شهر تهران وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه در افواه عمومی این تصور وجود دارد که دسترسی به مواد مخدر آسان‌تر شده ولی امیدواریم با تدابیری که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اتخاذ کرده و بسیج تمام دستگاه‌ها، موضوع کنترل شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به کارساز نبودن مبارزه صِرف فیزیکی با مواد مخدر گفت: البته با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی پلیس و امکانات محدود آن، مردم نیز باید بیش از پیش به میدان بیایند و حساسیت بیشتری نسبت به سرنوشت فرزندان، خانواده و همشهریان خود داشته باشند و پلیس را در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با اطلاعات و گزارشات خود یاری دهند.

چاووشی در پاسخ به این سوال که آیا استانداری تهران از عملکرد پلیس در برخورد با مواد فروشان پایتخت رضایت دارد یا خیر خاطرنشان کرد: اگر بگوییم رضایت داریم قطعاً درجا زده‌ایم و ما حتماً از عملکرد پلیس رضایت نداریم و حتی توزیع یک گرم مواد مخدر نیز برای ما قابل قبول نیست.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: