کد خبر: ۱۰۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 07
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به 70 هزار بيمار خاص در كشور، گفت:پنج تا 10 درصد بيماران خاص دو دفترچه دارند كه اين افراد تا آخر فروردين فرصت دارند فقط يك بيمه درماني را انتخاب كنند.
به گزارش شفا آنلاین، احمد ميدري روز پنجشنبه در فرمانداري ويژه آبادان در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: برخي بيماران خاص از دفترچه هاي درماني سازمان بيمه سلامت و سازمان تامين اجتماعي استفاده مي كنند و به طور متوسط ماهيانه بين 15 تا 30 ميليون ريال يارانه دارو مي گيرند.
وي اظهار داشت:بيماران خاص كه دو دفترچه درماني دارند تا پايان مهلت اعلام شده بايد تنها يكي از اين دو دفترچه را انتخاب كنند و در غير اين صورت، وزارت تعاون به عنوان مسئول و متولي شوراي عالي بيمه درمان، يكي از اين دفترچه ها را انتخاب كرده و ديگر دفترچه را حذف مي كند.
ميدري در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به پرسش در خصوص قطع يارانه افرادي كه كارت ملي ندارند نيز گفت:پس از گذشت تقريبا دو ماه، از مجموع يك ميليون و 700 هزار نفر شناسايي شده فاقد كارت ملي، يارانه 700 هزار نفر در اسفند ماه سال 1394 قطع شد.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: هركدام از افرادي كه يارانه آنها به دليل نداشتن كارت ملي قطع شده بود، در صورتي كه فروردين ماه مراجعه كنند به طور مجدد يارانه آنها برقرار مي شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: