کد خبر: ۱۰۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 07
شفا آنلاین>سلامت>عضو انجمن سرطان شناسي ايران گفت: طبق آمار، 650 هزار بيمار سرطاني در كشور وجود دارد.

 به گزارش شفا آنلاین،پروفسور ناصر پارسادر نشست خبري با اصحاب رسانه در يك موسسه خيريه در بروجرد افزود: 800 بيمار سرطاني از اين تعداد در شهرستان بروجرد مي باشند.
به گفته وي سالانه 90 هزار تن از مردم ايران به سرطان مبتلا و به آمار يادشده اضافه مي شوند.
عضو انجمن سرطان شناسي ايران با بيان اينكه سرطان شكست پذير است، اظهار كرد: بيماران مبتلا به سرطان بايد آگاهي هاي لازم در خصوص اين بيماري را داشته باشند تا بتوانند سرطان را شكست دهند.
وي هدف از ايجاد موسسه خيريه مهيار را خدمت رساني به بيماران سرطاني و خاص عنوان كرد و گفت: اين موسسه از يك تا 10 ميليون ريال با ارائه صورتحساب به بيماران سرطاني كمك مي كند.
عضو انجمن سرطان شناسي ايران و رئيس هيات مديره اين موسسه خيريه بروجرد افزود: تفاهم نامه هايي با مراكز مجهز، بيمارستان ها و پزشكان مطرح كشور در بخش سرطان امضا شده است.
وي اظهار كرد: بيماران سرطاني بروجرد با صدور معرفي نامه از سوي اين موسسه خيريه مي توانند از تخفيفات ويژه بهره مند شوند.
پروفسور پارسا افزود: كميته بانوان اين موسسه خيريه بروجرد با تخصص هاي مختلف در زمينه زنان و سرطان اقدامات شايسته اي از جمله برگزاري همايش هاي مختلف در زمينه آگاهي رساني و پيشگيري از سرطان بانوان انجام مي دهند.
وي گفت: اين موسسه خيريه بروجرد توسط خيران اداره مي شود و تمام خدمات اين مركز به بيماران سرطاني و خاص رايگان است.
وي از احداث مركز توريست درماني سرطان در ماه هاي آينده در بروجرد خبر داد و اظهار كرد: اين مركز به همت اين موسسه خيريه بروجرد احداث مي شود.
عضو انجمن سرطان شناسي ايران افزود: در تلاش هستيم تا با احداث اين مركز اميد به زندگي در بيماران سرطاني تقويت شود و اين بيماران بدانند كه مبتلا شدن به سرطان به معني مرگ نيست زيرا 50 درصد سرطان ها قابل پيشگيري و درمان است.
وي با اشاره به گذشت پنج ماه از افتتاح اين موسسه خيريه بروجرد گفت: از ابتداي تاسيس تاكنون 141 بيمار سرطاني بروجرد از خدمات رايگان اين موسسه برخوردار شده اند.
وي افزود: با تفاهم نامه هايي كه با بيمارستان ها، آزمايشگاه ها و پزشكان متخصص سرطان در تهران و اراك بسته شده تا 90 درصد هزينه ها به بيماران سرطاني تخفيف داده شده است.
برچسب ها: نشست ، موسسه ، خيريه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: