کد خبر: ۱۰۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 04
شفا آنلاین>سلامت>مسئول دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی گفت : نرخ رسمی کلیه امور پزشکی تا اعلام رسمی از سوی دولت و وزارت بهداشت همان تعرفه مصوب سال گذشته است .
به گزارش شفا آنلاین،دکتر ایرج خسرونیا مسئول دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه برخی از پزشکان خودسرانه اقدام به افزایش تعرفه ها نموده اند بیان داشت: اعلام تعرفه ها از سوی مراجع ذیربط هر ساله با اندکی تاخیر صورت می گیرد که در این مدت زمان، برخی از پزشکان خودسرانه اقدام به افزایش تعرفه ها می کنند، در حالی که توصیه ما این است تا اعلام رسمی از سوی هیات دولت و وزارت بهداشت چنین کاری نکنند.

وی افزود : البته افزایش تعرفه ها از سوی پزشکان بیش از 10 درصد نبوده که تقریبا معادل همان عددی است که از سوی هیات دولت برای سال جدید مصوب خواهد شد اما بهتر است جامعه پزشکی ؛ بیمارستان ها و کلیه موسساتی که خدمات پاراکلینیک ارائه می دهند همچنان با نرخ مصوب سال 94 به ارائه خدمات بپردازند.

وی با بیان اینکه پرداختی ها در سال 95 مطابق نرخ جدید خواهد بود خاطرنشان کرد : اداره مالیات، مالیات‌ها را از روز اول عید بر اساس نرخ جدید حساب می‌کند و با توجه به اینکه هنوز تعرفه های جدید اعلام نشده  و هزینه های جانبی اداره مطب از جمله منشی و کرایه و غیره افزایش داشته این امر به ضرر جامعه پزشکی خواهد بود اما همچنان به تمامی جامعه خدوم پزشکی اعلام می کنیم تا اندکی صبر کرده و مطابق با قانون اقدام به افزایش تعرفه های خود کنند.

 به گفته رییس انجمن متخصصان داخلی ایران نرخ رسمی برای ارائه خدمات درمانی توسط موسسات خصوصی ؛ مطب ها و بیمارستان ها تا اعلام رسمی از سوی مراجع ذیربط همان نرخ رسمی سال گذشته است. اگر شکایتی در این زمینه از سوی بیماران مطرح شود ؛ شخص یا موسسه مربوط مجرم شناخته شده و به تخلف مطرح شده رسیدگی می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: