کد خبر: ۱۰۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 30
شفا آنلاین>اجتماعی>آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خدمات صادقانه پلیس به شهروندان را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت: مردم نیز قدردان این زحمات و تلاش های شبانه روزی هستند.

به گزارش شفا آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه شنبه) با امام جمعه مشهد دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده نیروی انتظامی در سال 1394 ارائه داد.
آیت الله علم الهدی در این دیدار با ارزیابی مثبت خود از تلاش های ارزنده و موفقیت های نیروی انتظامی گفت: تامین نظم و امنیت وظیفه ای سنگین و ماموریتی حیاتی است که نیروی انتظامی صادقانه این مسئولیت را بردوش می کشد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: خدمات صادقانه پلیس به شهروندان قابل تقدیر و تشکر است و مردم نیز قدردان این زحمات و تلاش های شبانه روزی هستند.
وی همچنین از تمهیدات و اقدامات ویژه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی با توجه به این که استان خراسان رضوی میزبان حضور میلیونی زائران زیارت حرم مطهر رضوی است، تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله علم الهدی در این دیدار برای فرماندهی ناجا و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی کشور آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: