وی ادمه داد: این کمپین به صورت پایلوت در برج میلاد خواهد بود، اما هدف ما این است که از کمک سایر ارگان ها و سازمان ها همچون صدا و سیما، فضای دانشگاهی،سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و ... برای اجرای برنامه های مختلف هنری و فرهنگی بهره مند شویم این طرح در سطح ملی و کشوری شکل اجرایی به خود بگیرد.
به گفته رهنما، در حال حاضر برای معرفی این کمپین در فضای هنری، یک گروه از فارغ التحصیلان تئاتر دانشگاه هنر روزانه در جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران نمایش ویژه ای را در 10 پارت نمایشی با عنوان"در دسترس خانواده" برای بازدیدکنندگان اجرا می کنند که خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایش شده است و بسیاری از خانواده ها پس از دیدن این نمایش به کانترهای این کمپین رفته و به این کمپین پیوسته اند.
مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران با بیان اینکه این نمایش بدون دیالوگ است و 15 دقیقه مخاطب را درگیر خود می کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کانترهای تبلیغاتی این کمپین در بخش های مختلف برج میلاد تهران با حضور افرادی که توضیحات کامل آن را به مخاطبان می دهند، ایجاد شده است و خانواده ها می توانند با مراجعه به این کانترها علایق خود را اعلام کنند تا در آینده با توجه به علایق اعلام شده، برنامه ریزی برای فعالیت های گروهی و خانوادگی انجام شود.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: همچنین صفحه رسمی اینستاگرام این کمپین به آدرس@dar_dastras_khanevadeh راه اندازی شده است و عموم مردم از سراسر کشور می توانند برنامه های مختلف این کمپین را از این صفحه دنبال کنند. ضمن آنکه با همکاری سازمان زیباسازی قرار است تبلیغات محیطی پس از نوروز نیز در سطح شهر نصب شود. ایسنا