کد خبر: ۱۰۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 21
شفا آنلاین>سلامت>یک مسئول سازمان امداد و نجات، از نجات ۸۵۰ مسافر نوروزی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از 25 اسفند در سراسر کشور آغاز به کار کرده است تا پایان تعطیلات با مشارکت امدادگران و نجاتگران در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور برای ارائه خدمات امدادی به مسافران ادامه خواهد داشت.

سید مصطفی مرتضوی - مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در تشریح آمار عملیات‌های امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند تاکنون نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت و براساس 6 روز عملیات نفس‌گیر بیش از 1200 ماموریت امدادی صورت پذیرفته است که منتهی به نجات 850 نفر شده است و 565 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و 3400 نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی افزود: تاکنون بیست هزار و 700 مورد امدادرسانی شدند و 135 مورد رهاسازی از خودروها صورت پذیرفته است و بیش از 3500 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به حضور 82 داوطلب یار امداد (پزشک، پرستار و پیراپزشک) نیز اشاره کرد و افزود: همچنین تا این تاریخ در حوزه عملیات پروازی برای امدادرسانی؛ به مدت 26 سورتی و 18 ساعت - امداد هوایی صورت پذیرفته است.

برچسب ها: نوروزی ، امداد ، مدیر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: