کد خبر: ۱۰۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 20
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را به جامعه پرستاری کشور تبریک گفت.
به گزارش شفا آنلاین، متن پیام نوروزی دکتر علی محمد آدابی به این شرح است:

همكاران و پرستاران عزيز

سلام

حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است.

نوروز برای ایرانیان نمادی از شکوه و پیام آور پاکی، مهربانی، امید و شادمانی است و نوروز گنجنامه ای است ارزشمند از عمق تاریخ این سرزمین كهن که معانی، ارزش ها و آیین های پر مایه ای در بر دارد.

خداوند سبحان را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آرا و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا پرستاری بالاترين سطح اتحاد و همدلي را تجربه كند و با حضور چشمگير در «همايش بزرگ پرستاران كشور در روز پرستار» و عرصه «انتخابات مجلس شوراي اسلامی»، وزن خود را در تعاملات اجتماعي ثابت كند.

اینک در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش طبیعت، بهانه‌ای است كه با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت، به نوآوری و نوسازی خويشتن بپردازیم و از حداكثر ظرفيت های موجود براي تعالي پرستاري در راستاي خدمت به جامعه بهره گيري كنيم.

پرستاران عزيز! نوروز سر آغازی است بر يک سال کوشش و مجاهدتی ديگر. امید است با شروع سال جدید همانند سال‌های قبل، بتوانیم با تلاش های خود در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بيشتر حرفه پرستاری در جهت خدمت رسانی به جامعه و مردم عزیز مان گام برداریم.

سازمان نظام پرستاري افتخار دارد با آغاز سال ۱۳۹۵ سيزدهمين سال تكوين خود را مقارن با يکصدمین سال دانشگاهی شدن حرفه شريف پرستاری ايران اسلامي به فال نیک بگیرد و با بهره گیری از تجارب سالیان گذشته، ضمن توسعه، تحقيق و تعالی حرفه ای به گونه اي فعاليت نمايد که پيشرفت های شگرفی را در تمامي عرصه های بالندگی برای پرستاران به ارمغان آورد.

شاد و سربلند و پيروز باشيد

دکتر علی محمد آدابی

رئیس کل سازمان نظام پرستاری

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: