کد خبر: ۱۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 16
شفا آنلاین>اجتماعی> رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان هلال احمر در راستای کاهش آلام جامعه به موضوع آسیب های اجتماعی ورود می کند.
به گزارش شفا آنلاین،فرح ناز رافع روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص وظایف جمعیت هلال احمر گفت: ما باید در موضوعاتی همچون تسکین آلام بشری که از اهداف اصلی صلیب سرخ و هلال احمر است ورود پیدا کنیم.
وی یکی از این موضوعات را آسیب های اجتماعی همچون مساله زنان کارتن خواب دانست و افزود: وجود این افراد در جامعه می تواند مخاطرات جدی به همراه داشته باشد.
این معاون هلال احمر افزود: یکی از وظایف اصلی سازمان داوطلبان هلال احمر ورود به این نوع از معضلات و آسیب های اجتماعی است.
وی در ادامه گفت: وظیفه هلال احمر یا صلیب سرخ در دیگر کشورها نیز کمک به حل آسیب ها و معضلات اجتماعی است. صلیب سرخ و هلال احمر کشورهای توسعه یافته به نحوه شایسته ای در حوزه آموزش به افراد جامعه ورود پیدا کرده اند.
رافع یکی دیگر از برنامه های اصلی در سازمان داوطلبان هلال احمر را سفرنامه سلامت و امید اعلام کرد و گفت: این سفرنامه که از سال های گذشته آغاز شده بود در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزایش نشاط، افزایش حس نوع دوستی در میان افراد جامعه و حساس شدن افراد به سلامتشان را از اهداف این سفرنامه اعلام کرد.
استان یزد اولین میزبان سفرنامه سلامت و امید در سال آینده خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: